srijeda, 26. listopada 2011.

Eto'o: Mnogi me zovu jer bi došli igrati u Rusiju

Sve je više poznatih, ali i u dobrim igračkim godinama, nogometaša koji su kruh otišli zarađivati u Rusiju.

 

Među njima je i Samuel Eto'o, kamerunski reprezentativac, koji je karijeru gradio igrajući za Mallorcu, Barcelonu i Inter, zbog kojeg je i jaka TV ekipa uglednog CNN-a stigla u Rusiju kako bi napravila reportažu o njemu, ali i drugim igračima, koji očito sve više žele igrati u Rusiji.

'Moram priznati da svakodnevno dobijem nekoliko ili SMS-poruka ili telefonskih poziva od velikih igrača koji se raspituju kako je igrati u Rusiji. Mislim da je u Rusiji budućnost nogometa', otkrio je Eto'o u razgovoru objavljenom na CNN-u u utorak navečer te dodao da uopće nije požalio što se iz Italije preselio u Mahačkalu:

 

'Predsjednik kluba Kerimov rekao mi je da želi napraviti veliku momčad i da me vidi kao nekog tko bi mogao voditi projekt. To me je dirnulo jer sam se dotad vidio samo kao nogometaš, a ne vođa projekta. To mi je sve bilo izazov. A još kada sam dobio bogatu ponudu, vrlo brzo smo postigli dogovor.'

Naravno, Ezo'o tvrdi da novac nije bio jedini njegov motiv.

'Baš me briga što ljudi misle. Svi mi želimo raditi i biti plaćeni u skladu s vrijednostima. Anži mi je dao ponudu koja je bila na razini mog talenta i plaćaju me koliko misle da vrijedim', zaključio je Kamerunac koji, prema snimkama, uistinu uživa u Rusiji. A kako i ne bi kad godišnje uzima deset milijuna eura.

Nema komentara:

Objavi komentar